Travel Tips & Pics

Dag 10 - Harrison Hot Springs - Kelowna

Vanochtend beetje uitgeslapen en eerst nog een wandeling gemaakt in Harrison Hot Springs voordat we om 11.30 uur gingen rijden.

Mooie rit door de bergen. Onderweg ook weer veel gave auto's gezien, zoals Ford Mustangs, Chevy Camaro's, Chevy Corvette's, Dodge Chargers en natuurlijk de vele mega grote Pick-Up Trucks. Marco heeft besloten wel een Dodge Power Wagon met 5.7 HEMI motor te willen... Dusssss....

Eenmaal bij het hotel in Kelowna, Hotel Eldorado, zagen we dat we wel een prachtig uitzicht hebben over het Okanagan Lake hebben vanuit de hotelkamer, maar helaas geen balkon (alleen openslaande deuren en een "Frans Balkon"). Wij vinden het lekker om na een dag met indrukken etc, lekker even te relaxen op een balkon ofzo. Vandaar dat we bij volgende soortgelijke reizen hier nog meer op gaan letten bij het boeken.

Vandaag zijn we na aankomst eerst de ergste warmte even uit de weg gegaan (het was vandaag tegen de 30 graden zonder wind) door voor het eerst deze vakantie naar een Mall te gaan. Dus even geshopt. Niet heel veel aangeschaft, maar leuk om even in de kledingrekken te snuffelen.

Vanuit de hotelkamer nog een roofvogel zien vliegen die net een vis had gevangen, dat was wel gaaf!

Om toch nog even buiten te vertoeven zijn we naar een dichtbij gelegen strandje gegaan. Hapje en drankje mee en even in de relaxmodus bij zonsondergang. Heerlijk!

Ons hotel zit overigens aan de Cook Road, een link naar onze familie naam :)

Morgen op naar Revelstoke. Vanaf dan weer 3 dagen wandelen door de National Parks en zaterdag ontmoeten we dan onze vrienden in Banff. Gezellig!